Samen zien, doen en zijn

Vlotte maar wel vermoeiende reis

Vandaag zijn weaangekomen in Chisinau om 16.30 uur (plaatselijke tijd)na een goede reis en eenvlotte aansluiting in Wenen. Helaas tot nu toemissen we nog 2 koffers van de mannen, maar eerlijk zullen we alles delen dus ook dat komt wel goed.

De mannen slapen nu al met z'n allen op 1 zaal vet gezellig. De dames slapenelders in het vrouwenhuis 10 minuten lopen van het hoofdgebouw waar de mannen slapen en alle andere activiteiten plaatsvinden. De gezondheid van iedereen is tot nu toe goed. Het is hier que weer nog goed te doen. Rond de 26 graden.

Zondagochtend om 9 uurgaan we naar een Roemeense Baptistengemeente. Gelukkig zijn stropdassen niet verplicht omte dragen.

Vanaf dinsdag vertrekken we naar Nisporeni.

Kort samengevat gaat alles goed met ons

Laughing

Renske

Hey Angela (en de rest vd groep)!
Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Nu maar even lekker uitrusten! :D Ik wens je een hele goede en gezegende tijd toe de komende weken, ik zal aan jullie denken!
Liefs!
Rens

Renske

Hey Angela (en de rest vd groep)!
Liefs!
Rens

The one and only Aunty Syl

Hi Marit,

Je oompje en ik zijn ontzettend trots op onze lieve nicht, dat je het even weet. Maak er een waardevolle ervaring van, met alle mooie en minder mooie dingen die je zult tegenkomen. Je bent een toppertje!

Zoen van ons uit Lelystad

myrthe kooy

hoi gerdy en de rest

veel succes verder in moldavie
goede reis komende dinsdag
liefs van myrthe

Wieke&Marit

helloo,

wieke en ik duiken even snel achter de computer, terwijl we druk bezig zijn met 34 vragen beantwoorden over OM.
het weer is hier top! strakblauwe lucht en een lekker zonnetje met een temperatuur van 25 graden! de armoede zien we nog niet heel goed aangezien we nu nog verblijven in de hoofdstad. we wachten met smart wat ons in Nisporeni te wachten staat ;)

The one and only Aunty Syl bedankt voor de reactie hoor! haha..

een dikke pakkerd van ons!
(vanavond schrijven we weer een updatre van de afgelopen 2 dagen)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

marleen onderstal

He meiden,

Leuk een berichtje van jullie te lezen.
Succes met de training vandaag, we zijn natuurlijk benieuwd naar jullie ervaring tot nu toe, dus kijken uit naar de update.
Jammer dat de stropdassen gisteren niet doorgingen, het was vast een hele leuke foto geworden.
Voor morgen vast een goede reis en een leuke ontvangst in Nisperoni.
Justine, succes met je voet en alles wat er op je /jullie afkomt, we denken aan- en we bidden voor jullie,

Liefs,

willemijn en huib

He wiek (en alle andere natuurlijk),
Fijn dat tot nu toe alles goed gaat! Was het vandaag en leuke en leerzame dag? Lekker dat het weer zo goed is...
Heel veel succes morgen met jullie vertrek naar Nisperoni, hoop dat alles een beetje meevalt wat betreft de beestjes ed.
Heel lieve kus :-0 van Lot en succes deze dagen!
Kus en we vinden jullie allemaal heel stoer wat jullie allemaal doen.

liefs,

Wil,Huib en Lotje

Lotje

Hallo tante Wieke,

Ik type snel even een berichtje nu papa en mama niet kijken. Ik mis je best wel heel veel hoor en hoop dat je snel weet terug komt. Zorg daar maar net zo goed voor de mensen zoals je ook voor mij doet. Veel succes en plezier daar.....

Knuffeltje en kusje van je allerliefste nichtje

Lotte