Samen zien, doen en zijn

Zondag rustdag...

Lieve allemaal,

De speeltuin is gisteren afgemaakt en we hebben voor de opening vele!!!! ballonen opgeblazen. De dag begon vandaag met het versieren van de speeltuin, we hebben ballonen en slingers opgehangen het zag er geweldig uit (zie foto`s).

Na het ontbijt en de stilletijd hadden we een mooie kerkdienst waarin we ons hebben voorgesteld aan de mensen en twee liederen voor hun hebben gezongen in het Nederlands. Jonan gaf zijn getuigenis en Wilco preekte. Onder de dienst heeft een groepje kinderwerk gedaan, we hebben met de kinderen gezongen en Elize heeft een bijbelverhaal verteld en we hebben geknutseld. Na de dienst werd de speeltuin geopend door de pastor. Het werd een knallende opening omdat de kinderen alle ballonen stuk prikte en op de speeltoestellen sprongen. Na de opening hebben we geluncht. Deze middag kun je zelf weten wat je doet. Een grote groep is nu naar een meer en wij zijn naar ons bed gegaan. We zitten nu weer wakker achter de computer. De afgelopen week was een drukke week we hebben veel dingen gedaan en afgrond. We moeten nu nog een huis afmaken en de toiletten bij de kerk moeten nog afgemaakt worden. En verder gaan we nog kinderwerk doen in een ander dorp. Verder gaat het met ons goed behalve dat we vandaag een beetje moe zijn, daarom zijn we blij met een vrije dag.

Liefs Maaike en Gerdy

Olga

Gefeliciteerd met het eindresultaat, wat een prachtige speeltuin is dat geworden!!Wat een feest zal dat geweest zijn vandaag voor de kinderen, super!! Binnenkort worden jullie vast ingehuurd door de Eftreling, kanjers. Geniet van jullie vrije zondag:)!

Myrthe, Marc, Niels en Marja

Hoi Gerdy Maaike en de rest,

Mooi werk en mooie foto's!
Myrthe wil ook wel zo'n mooie speeltuin. Rust lekker uit zodat jullie morgen weer kunnen klussen, knutselen, zingen, verven enz.
Liefs voor iedereen van fam. Kooy

Leoniek

Hallo Moldaviëgangers, hoi lieve Angela.

Kben superblij dat alles goed verloopt en jullie met zn allen een hele goede tijd hebben en wat kunnen betekenen voor de mensen daar. De foto's doen me erg aan Roemenië denken.
He, een hele goede laatste week daar! Gods zegen!

Groetjes,
Leoniek.

André en Thea

Beste allemaal,
Wat een supermooi resultaat die speeltuin! En wat bijzonder om ook te lezen dat jullie mogen meemaken en zien dat God er bij is in alles. We wensen jullie toe dat jullie dat de rest van de tijd ook zo zullen ervaren! Zijn zegen gewenst,
liefs van André en Thea.

Anatoli & Marianne van der Krans

Prachtige speeltuin, onze dochter (van 2 jr) wil nu ook wel naar Roemenië... We wensen en bidden jullie een hele goede verdere tijd toe.

God bless,

Anatoli

Vera Rienstra

Wat ziet de speeltuin, die jullie gemaakt hebben er aantrekkelijk en professioneel uit! De kinderen hebben er duideljk zin in. Fantastisch werk geleverd en dan is het goed om even tot rust te komen. Maaike en alle anderen, ik vind je/jullie super! Tot aankomende zondag.
Dikke kus van mama en papa

Rebecca Grootendorst

Heee!

Het is echt super om van jullie te horen en dit te kunnen lezen! De foto's zien er leuk uit, volgens mij hebben jullie echt heel hard gewerkt! :)

Heel veel plezier & sterkte & succes bij alle dingen die jullie nog gaan doen. God is bij jullie! :)

Liefs, Rebecca

dirk Jan en Joke

Onze Heer is niet aan plaaats of tijd gebonden, ook daar in Moldavie kunnen we onze Heiland eren en lofprijzen. In de geest zijn wij bij jullie en staan we om jullie heen. De Heer zegene jullie ook de komende week .
Liefs DJ en Joke

Marieke Baas

Hoi Angela en de rest!

Het doet goed om jullie verhalen te lezen en foto's te zien. Wat een fleurrijke speeltuin en een feest met al die ballonnen zeg. Goede laatste week nog!

liefs,
Marieke

helena leenman

Net weer even de laatste reacties gelezen.
Fijn om deze reacties te kunnen lezen want hierdoor merk je dat er allerlei dingen in "onze' gezinnen gaande zijn.
Liesbeth, ik ben zeer onder de indruk van jouw laatste stukje en het deed me zoveel dat ik mijn tranen af moest drogen....maar wat kunnen we nu zeggen dat God groot en goed!!! is.

Elke keer speur ik alle foto's goed na om "mijn"kanjer te ontdekken maar helaas.....

Eljakim, ik denk veel aan je....heb jij ook nog jouw preek gehouden??? Wij zijn ook zeer benieuwd naar jouw verhalen en ervaringen.
We dragen jou en alle anderen elke dag op in ons gebed.

Liefs van mij voor allemaal.
Tot gauw

Helena.

Esther Vergeer

Dat ziet er super uit, mensen!! Echt heel tof.
We bidden voor jullie!
Zet 'm op,
Esther

oma Nel en Opa Tienus

We hebben met belangstelling gekeken,en vinden dat jullie daar prachtig werk afleveren.

Groetjes uit Vlaardingen.

willemijn

He lieve wiek,
Mooi werk geleverd hoor! Ziet er echt fleurig, kleurig en aantrekkelijk uit voor de kindjes ;) Hoe bevalt het harde werken? Zo te zien heb je veel ballonnen opgeblazen, beetje dizzy geworden of had je een pompje :)......
Mam zit natuurlijk in Zeeland, maar heeft het iedere dag over je hoor, je bent tenslotte wel het kleine meisje ver van huis....(ben er ook geweest het weekend)
K hoop dat je afgelopen week als goed en opbouwend hebt ervaren en dat je nog genoeg energie hebt voor deze komende week, moet nog het een en ander gebeuren las ik. Heel veel succes daarbij! Geniet van deze ervaring en zet hem op met elkaar!

Heel veel liefs van mij en natuurlijk Huibie en Lotje
PS: Lotje heeft slapenloze nachten, komt vast door jou afwezigheid......

Dirk Jan en Joke

Hallo vet gave Moldavie gangers,
Is het niet zo dat er ook ene Wilco bij jullie in de groep zit? Meestal doet deze persoon wel van zich spreken, maar ik heb hen nu even gemist.
Wel geweldig dat hij de preek bij jullie verzorgd heeft
En ja hij heeft natuurlijk ook verstand van bouwen, dus die combinatie moet goed matchen daar in dat vreemde land.
Als jullie hem zien of tegenkomen, doe hem dan maar de hartelijke groeten van ons.
en euh, natuurlij ook aan onze buurvrouw Siska.
nou, weet je, doe gewoon iedreen de groeten
De zegen van de Heer zij met jullie.
groetjes
DJ en Joke

marleen

Hoi Wiek en andere kanjers,
De foto's zien er erg leuk en vrolijk uit.
Ik denk dat de kinderen van Moldavie dit ook super vinden geniet van hun blijdschap!
Ik begrijp dat jullie inmiddels moe beginnen te worden, maar ik geloof zeker dat jullie het gaan redden!!
Stiekem tellen wij de dagen af, maar blijven jullie maar gewoon genieten van alles wat je mee maakt, we zijn trots op jullie.
Liefs,

Lieve Wiekie,

Succes met alles ik ben heel benieuwd naar al je verhalen. Liefs van ons allemaal Caroline

Gertjan

Hallo allemaal,

Gisteravond even telefonisch contact gehad met Bart vlak voor de bidstond aan. Ik kreeg een geweldige enthousiaste Bart aan de lijn die oververmoeid was, maar dit voor geen goud zou willen missen. "Om God zo aan het werk te zien is prachtig om mee te maken en zo'n bemoediging voor ons allemaal". God doet grote dingen ook in levens van mensen. Alle dank aan Hem. Alles ging verder heel erg goed, ze eten goed zijn gezond, slapen redelijk en het werk gaat gestaag door. Vandaag gaan ze verder met een vloer leggen bij het oude dametje en het kinderwerk gaat ook heel erg goed. Verder gaan ze starten met een paar jeugdprogramma's. Beste Moldaviers we zijn trots op jullie ne brengen jullie steeds voor de troon van onze God. Nog twee dagen en dan zit het werk er al weer op. Nog heel veel plezier, zegen en een goed afscheid van de mensen daar toegewenst.

Cindy Morren

Lieve Annelies en alle anderen,

Elke keer vind ik het weer indrukwekkend om alle verhalen, maar ook alle reacties te lezen! Echt super wat jullie allemaal kunnen doen daar! Gods zegen toegewenst met de laatste loodjes! We vliegen op dezelfde dag weer terug; gaat nu al snel...:-) Ik zie er nu al naar uit om jullie allemaal in de dienst (vd 23e?)weer te zien: zo'n reis schept op de een of andere manier een grote verbondenheid met jullie allemaal; even een kijkje in de harten van alle moeders en vaders, broers en zussen, opa's en oma's, gemeenteleden. Verhalen van jullie zelf en de foto's... Echt gaaf om te zien en te ervaren dat we zo verbonden zijn door God onze Vader; de wereld is dan helemaal niet zo groot lijkt het... Jullie allemaal alvast een hele goede terugreis gewenst en sterkte met het weer wennen in Nederland!

Een lieve groet,

Cindy

Nellie, Henri, Jan en Lianne

Lieve Ciska en alle anderen
Wat ziet het er leuk uit en wat een goede berichten.
Wat fijn om te horen dat het goed gaat ook met de gezondheid van iedereen, maar super dat het werk in de speeltuin zo goed gelukt is en dat de kinderen zo blij zijn.
Ciska, voor de vermoeidheid kan je altijd nog je energietabletjes slikken of heb je ze allemaal al uitgedeeld?
Gods zegen toegewenst tijdens de laaste dagen in Moldavië.

Groetjes van ons

Vera Rienstra

Lieve Femke en Maaike en alle anderen.
Iedere maandag en donderdagavond werd er bij de fam. van der Tuuk door vele ouders voor jullie gedankt en gebeden. De werkvakantie in Moldavië brengt dus niet alleen jullie dichter bij elkaar, maar ook ons. Een dubbele zegen dus! A.s. donderdag zullen we bidden voor een voorspoedige reis terug naar huis en veel zegen voor de mensen van wie jullie in Nisporeni afscheid moeten nemen.
Tot zaterdagavond.

Onno

Hi allemaal! Eindelijk heb ik de site! Net terug van vakantie en vanavond belde Mark met het fantastische nieuws over zijn doop en die van Matthias!!!!
Geweldig. Makes my day. Zegen voor jullie allemaal.
Ben ZEER benieuwd naar jullie verhalen. Wordt een weekje later want ik hoop op Flevo te zitten!