Samen zien, doen en zijn

Terug met een rugzak vol ervaringen

We zijn weer thuis. Terug bij familie en vrienden. Terug in Nederland. Aan de ene kant lijkt het alsof we veel langer zijn weg geweest. Aan de andere kant is de tijd heel snel gegaan en zijn we nu al weer terug. We kijken terug op een zeer indrukwekkende tijd.

Het is nog maar 2 dagen geleden dat we in Chisinau rondliepen en genoten van een heerlijke lunch bij een echte Moldaafse McDonalds. Het was mooi om onze tijd in Moldavië af te sluiten samen met OMers die ons project begeleid hebben. Zaterdagochtend hebben we in onze stille tijd nog een brief geschreven, aan onszelf. Over een aantal weken krijgen we die dan thuis gestuurd, zodat we onszelf herinneren aan de gave ervaringen. Aansluitend hebben we een mooi moment van aanbidding gehad, waarin we God konden danken voor ALLES wat Hij ons gegeven heeft.

De terugreis is heel vlot verlopen. We hebben nergens lang hoeven wachten en op Schiphol bleek dat ook al onze bagage de overtocht had gemaakt. Na een afscheid van de groep snel naar onze ouders, andere familie en alle vrienden en vrienden die ons achter de glazen wand stonden op te wachten. Een mooi weerzien. En wat slaapt je eigen bed toch heerlijk!

Vanmorgen zaten we met een groot deel van de groep weer in de dienst in Utrecht en een aantal in Leidsche Rijn. Goed om weer thuis te zijn, ook in de gemeente. Volgende week zondag doen we verslag van wat God heeft gedaan in en door ons.

Naast alle verhalen is er ook de gelegenheid om te genieten van nog veel meer foto's. Die zijn te vinden op http://picasaweb.google.nl/samenziendoenenzijn. De komende week zal iedereen zijn/haar foto's uploaden.

Rest ons jullie te bedanken voor jullie interesse en het mee reizen met ons. Vraag gerust nog eens naar onze persoonlijke verhalen, want er is nog zoveel meer gebeurd dan dat we op dit weblog beschreven hebben.

We hebben ons gedragen geweten door de vele gebeden. Alle eer aan God.

Nicky

Beste moldaviegangers.
Geweldig wat jullie allemaal hebben gedaan en dat onder toch wel primitieve omstandigheden.En hoewel ik alleen Bart maar persoonlijk ken,heb ik heel veel bewondering voor jullie allemaal.En Bart,zoals Henk schreef,als bouwvakker doe je het ook niet slecht.

ciska

ik mis Moldavië!!! :(